اطلاعات عمومی

وقتشه بیشتر بشناسیم تا بهتر خرید کنیم

وقتشه بیشتر بشناسیم تا بهتر خرید کنیم

بدون شک هر وقت که دانش شما از موضوعی بالا تر باشد، در نحوه خرید کردن شما، پرداخت شما، اعتماد کردن شما و تمامی موضوعات مرتبت با ان تغییر خواهد کرد. امروز میخواهیم باهم اجزا گوشی را از هم جدا کنیم، و هر بخش را بیشتر بشناسیم

توجه داشته باشید که توی این مقاله فقط به اجزا کلیدی قرار است اشاره کنیم

ال سی دی:

بیشترین بخش از تلفن های همراه امروزی که مستقیما با کاربر ارتباط دارند ال سی دی ها هستن ما در مقالاتی قبل درمورد انواع ال سی دی ها صحبت کردیم. در بازار امروز ال سی دی ها انواع متنوعی دارند که این بسیاری کپی و تعداد محدودی اصلی هستند. هر چند که در میان کپی ها نیز میتوان یک سری محصولات با کیفیت خوب را پیدا کرد ولی ما در تیم کندو همیشه به دنبال اصل ترین و بهترین محصولات هستیم. ال سی دی ها به دلیل اینکه ارتباط مستقیم با کاربران دارند یکی از اجزایی مهم در گوشی های همراه است. کیفیت وضوح، شفاف بودن تاچ درست همه از عواملی هستند که یک ال سی دی را به یک ال سی دی خوب تبدیل میکند.

میتوانید در این بخش ال سی دی ها را مشاهده فرماید

باطری:

امروزه تلفن های همراه تقریبا در همه جا و همه مکان با ما هستند. این تلفن ها را ما در محل کار محل زندگی و هر مکان دیگری میبریم و به صورت مداوم از ان ها استفاده میکنید. تلفن های همراه نیز مانند دیگر چیز های این دنیا یک منبع انرژی دارد که به کمک ان میتوان از این تلفن ها استفاده کرد. همانطوری که میدانید تلفن ها با کمک باطری های که انرژی را در خود ذخیره میکنند تا بتوانند به کمک ان دیگر اجزای گوشی را فعال نگه دارند. باطری ها مدل های مختلفی دارند. بدون شک کیفیت باطری روی طول عمر و کیفیت بازدهی که قرار  است برای یک کاربر داشته باشد بسیار موثر است. کمی قبل باطری های سه هزار امپری وجود داشتن که برای شارژ کردن انها باید ساعت ها حتی منتظر میماندیم تا شارژ شوند. اما با کمک تکنولوژی فست شارژ دیگر این طوری نیست و شما خیلی راحت میتوانید ببینید که باطری های تلفن های همراه دارند به خوبی و بسیار سریع شارژ را نگه میدارند و با طول مدت بسیار زیادی میتوانن ان ها را ذخیره کنند.

CPU:

نه فقط در تلفن های همراه، بلکه در هر وسیله ای که بخواهد پردازش اطلاعات کنند، مانند لپ تاب، کامپیوتر، دستگاه های خود پرداز و خیلی چیز های دیگر یک تراشه بسیار مهم وجود دارد که با کمک ان میتواند تمامی رویداد های که اتفاق میفتد در وسیله شما را تحلیل کنند و جواب درست را برگرداند. مسولیت این بخش را CPU  به عهده گرفته است. بسیار جزو مهمی در عمل کرد درست تلفن های همراه دارد و بدون شک بسیار تاثیر گذار است.

کلام اخر

در این مقاله سه تا از مهم ترین اجزا های گوشی را برای شما عزیزان بیان کردیم که امیدوارم به درد شما نیز بخورد. ما در تیم کندو همیشه به دنبال این بوده ایم که بهترین و با کیفیت ترین محصولات را به خدمت شما عزیزان بیاریم تا بتوانید با خیال راحت خریدی امن و ارام داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *